PAUSE HERE
Sunday 30 August 2015
23:38





"She's hurt, mentally and emotionlly. But everyday,she walks with a smile. A smile with 1001 stories behind it that no one knows.Because she's a girl and she's strong enough"


Assalamualaikum hai everyone:) lama tak on kan? Banyak benda boleh share selama mendiamkan diri ni. Tapi tu semua tak penting. Yang penting sekarang ni kita kena go on no matter what happen. Act lepas apa yg jadi, aku bertuah sebab jumpa seorg insan yg sangat baik,yg penuh agama,cukup untuk mnjadi seorg imam keluarga in shaa allah. Tapi apa yg jadi.. Hanya allah yg tahu.. 

Maafkan aku Allah..tak cukup kuat lagi hati ni untuk terima benda yg tak pasti jadi milik kita. ALLAH! Hanya dia tempat aku luah segalanya beside my mum. Aku beruntung sgt dapat mak yg boleh share segala masalah. Dia orang first, lelaki pertama yg berani aku bawak jumpa ma. Itupun setelah 3 tahun perkenalan kami. Bukan senang. Dan aku berharap dialah lelaki terakhir yg mak jumpa as my special one. Hopefully,AminYarabbalAlaminn! 




mizz ecah