PAUSE HERE
Friday 22 February 2013
05:31

SAHABATKU ,
Sesungguhnya hati aku senang saat bersama dengan korang semua . tika bergelak tawa dengan korang . aku bahagiaa sangat ..! apabila aku menangis dengan korang ,aku juga bahagia :) terima kaseh sebap korang terima aku seadanya . berkongsi suka dengan duka .meskipun aku tidak secantik orang lain :)

SAHABATKU,
Hadirmu mengubah segalanya . memori luka aku terhapus semuanya disaat kita bersama . aku sayang korang sangat2 ! biarpun bahagia yang kita rase nie hanya sementara , aku berharap korang maafkan segala salah dan silap aku sepanjang friendship kita . Tahun 2013 adalah tahun yang terakhir buat kita . kita takkan dapat berkumpul same2 lagi , borak tiap2 hari ,gelak ketawa :(

Rindu yang akan bertandang di hati aku bila kita berpisah . meskipun kita taknak berpisah tapi takdir yang menentukan segalanya . walaupun kita selalu gadoh ,tapi gadoh kita sweet :) *auwmmm >,< . Aku harap korang takkan lupakan aku bila kita berpisah nanti ., :)



mizz ecah