PAUSE HERE
Thursday 24 January 2013
02:12

AWAK ....
Mengapa awk pergi disaat saya baru menyintaimu . mengapa awk pergi saat cintamu mulai berputik di sangkar hatiku . tahukah awk ,saya amat mencintai awak :'( *Maafkan saya . maafkan saya kerana telah menipu diri awk bhawa saya telah berpunye . 

saya tahu awak amat menyayangi saya ,dan begitu jua dengan saya . bodohnya saya kerana menyintaimu . bodohnya saya kerana mempermainkan perasaan awak . bodohnya saya kerna telah menganggap awk milik saya. 

Awak meninggalkan saya tnpa hala tujuan . saya ibarat seorang nelayan yang terhumbang hambing di tengah lautan . mengapa awk harus pergi ?? :'( mengapa ??! saya tahu allah amat  menyayangimu . begitu jua dengan diriku . kini hatiku telah dimiliki . dimiliki oleh lelaki seperti kamu . tetapi bagi saya ,dirimu tiada penganti !!

Kini namamu sering saya sebut2 di bibir manisku :( saya tidak dapat melupakan awak . tetapi apakan daya ,telah tertulis memang takdirku . *ditinggalkan oleh sang arjuna yg amat menyayangiku . ingatlah saya dalam ingatanmu .. ingatlah saya di dalam alam barumu .."terima kaseh..
mizz ecah