PAUSE HERE
Wednesday 14 November 2012
18:31

                                   


    Janganlah DITANGISI perpisahan dan kegagalan BERCINTA.. Kerana hakikatnya JODOH itu bkn ditangan manusia.. Atas kasih sayang Allah jua kita bertemu dengannya dan atas limpahan kasihNya jua kita dipisahkan bersama HIKMAH yang tersembunyi..

gara2 kesedihan ,air yg manis akn terase pahit ,makann yg lazat terase hambar ,bunga yg mekar mewangi layu kembali,ingatlah tangisan terindah itu,apabila butir2 airmata mengalir hangat di pipi ,lantaran terasa diri kita begitu kerdil disisi allah, begitu berdosa disisinya .

Hal yang manis itu adalah ketika dua insan saling rindu, namun tidak berkomunikasi, tetapi keduanya saling mendoakan di dalam sujudnya masing-masing :')

saya dapat rasakan apa yang awak rasa sekarang . walaupun awak mgatakan TIDAK ,tapi saya dapat membaca isi hati awak terhadap dia .. jawapannya YA ,awak masih mencintai dia . saya tetap akan bertahan    sehingga akhir hayat saya.. saya pernah berjanji yg saya tdk akn tggalkan awk dan awk pn prnah berjnji .saya harap awk tak lupe janji2 awak. 

(memang sakit bila ditinggalkan oleh orang yg kita sayang dan orang yg kita cintai ..tapi itu adalah permulaan untuk kita .  lebih mengenali erti cinta . walaupon sakit ditinggalkan tapi akhirnya pasti kebahagiaan buat kita)



mizz ecah